awakeing fades further away

det bränner lite i min mage, kanske är det det lilla intaget av cigaretter under kvällen eller det faktum att jag hörde introt till paradise hotel. jag gillar inte paradise hotel, jag gillar inte människor som gillar paradise hotel...(eller nu ljuger jag för många av mina vänner gillar skiten av någon anledning). jag gillar inte gossip girl heller, eller idol för den delen. antar att jag borde sitta i ett hörn för den resterande delen av mitt liv och läsa mina böcker, dricka mitt te och röka min pipa som den konstiga, och på senaste tiden väldigt asociala, människa jag är.



jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv, på ett eller annat sätt. från och med på måndag, efter det att jag kapitalt misslyckats med mitt engelskaprov under morgonens första lektion eftersom jag glömt grejerna i skolan, som såklart är otillgänglig under lovet. (fast nu ljuger jag igen, för vi alla vet ju att alla dessa ''från och med måndag'' idiotier aldrig fungerar).
det känns som om det är dags för mig att ta en lång dreglig dejt med kudden, i'm rambling you see.

good night dear ones!

tankar?
Postat av: Lana

Haha jag älskar klichéer.

Från och med måååååndag!!!!!!

Nja...



Men ja, plugga mer låter bra!

2011-01-11 @ 09:04:13
URL: http://kidnappad.blogg.se/

tankar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0