darn it, i'm becoming normal

nej men det tar lite att jag faktiskt har börjat gilla Håkan (Hellström, tydligen behöver man bara säga Håkan, nuförtiden så fattar alla, utom jag typ). jag har ju som mål med livet att bara inte gilla samma saker som andra.



inte samma musik, killar, att dansa, chicklits-skit-böcker. nej så det tar lite emot att säga att han är bra, och att Kärlekärettbrevskickattusengånger faktiskt är jävligt bra till och med.
men jag kompenserar detta med att säga att jag (tillskillnad från typ alla andra tjejer i hela världen) inte har sett dirty dancing, och fan inte tänker göra det heller...i ren protest mot mig själv och för att jag gillar Håkan.


tankar?
Postat av: Lana

håkan är bäst, vare sig du vill eller inte!!!!!

2010-11-29 @ 14:13:18
URL: http://kidnappad.blogg.se/

tankar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0