lite små thinkingtanks bara



funderar på om jag ska ta och skaffa någon mer form av struktur på denna lilla blogg, perhaps...mer än att bara ha en dagbok på nätet där jag skriver av min bitterhet (använder det ordet för mycket, skäms Alice!).
men först kanske jag borde skaffa mig ett liv och inte dega hemma varje helg (för så patetisk är jag, wunderbart).
fast jag tror vi väntar med det det där "livs-skaffandet" tills det börjar bli en sisådär minst tio grader och snön smält, och man kan gå till skolan utan att mötas av en storm etc. etc. well you catch my drift.
åh vad mitt liv är tråkigt och grått!!11!!!1!!!ett!!1
fuck
allt är trisst
(fast jag är i alla fall ingen skabbbiten råtta som lever i en kloak. positivitet är viktigt att ha.)
ska sluta med parenteser med.
nu ska jag köpa chips

tankar?

tankar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0