satan vad det kommer svida

jo men fan vad jag insåg nyss att 2011 kommer ta ordentligt på plånboken. har liksom inte rikigt fattat att det är rätt dyrt att göra saker. överväger a-kassa, eller att förtidpensionera mig som den sosse jag är (för det är ju tydligen så vi rullar).
london.
peace&love.
barcelona.
kalix.
emmaboda?
venedig?

åh vad min mage och sötsug kommer att få lida pga det här.

HJÄLP.

(men jag är faktiskt bara ett barn, så jag tänker inte alls skaffa mig ett jobb, inte alls)

tankar?
Postat av: Lana

Vi är för lata och gamla för att jobba så vi lever på a-kassan och sitter i våra rullstolar när vi är 30.



aaaaaaaaliiiz.

p&l <3

2011-02-02 @ 20:47:07
URL: http://kidnappad.blogg.se/

tankar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0